Čtvrtek 26. května 2022, svátek má Filip
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 26. května 2022 Filip

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honsu

Sobotko

Jak Ti je oranžovorudý soudruhu Sobotko po nepovedené stávce? Sklaplo Ti už konečně po té včerejší odborářské komedii, frašce a doslova odborářském trapasu? Stále si ještě chceš brát, jak Ty sám říkáš "obyčejné lidi" jako rukojmí? Stále ještě budeš vyvolávat předčasné volby a brát si kvůli politickým bodům a svému egu na pomoc odborářskou lůzu a pomatené soudruhy z ulice? Čeho jsi vlastně chtěl dosáhnout, když jsi v součinnosti s odbory stávku připravoval? To co nedokážete jako opozice udělat ve sněmovně, že se vám povede udělat na ulici za pomocí lůzy? To jsi se ale šeredně přepočítal, konečně počty nikdy nebyly Tvoje silná stránka, spíše naopak. Kde včera byli všichni lidi co nesouhlasí s vládou?  Jen se Ti doma smáli a děkovali za krásný, prodloužený a ekologický čistý víkend. Sobotko udělej jednou něco rozumného, odejdi úplně z politiky a běž už konečně pořádně pracovat. V práci budeš možná užitečnější než v politice, kde Tě má každý jen za obyčejnou nulu, šaška a zloděje náhrad.

0/0
17.6.2011 14:49

Pavel Jost

Chybí fakta a evidence

Dobrý den, v článku je uvedeno spoustu názorů a několik prázdných výroků. Chybí mi fakta a evidence které by je podpořili. Z mého pohledu má tento článek nulovou vypovídající hodnotu k vytvoření si vlastního názoru.

0/0
16.6.2011 13:55

frantaflinta99

Já bych jen docela rád věděl

jak to bylo s odpuštěním dluhu majiteli hotelu, ve kterém se ženil Paroubek.

0/0
15.6.2011 23:52

VN63

Ty si ten poslední,

kdo má co říkat! Sám máš máslo na hlavě, tak drž hu-u!

+1/0
15.6.2011 20:43

Paeris Kiran

Pane Sobotko

Stát musí především zcela splatit své dluhu... první a poslední starostí dlužníka když se ráno budí a večer jde spát má být jak splatí pohledávky ke kterým se zavázal.

Vyrovnaný rozpočet je nedostatečný. Sestavte přebytkový a přebtky použijte na splácení dluhu. (A daně vážně nezvyšujte... udělejte plošnou čáru přes zbytečnou stavbu nových silnic (ve stavu kdy stát nestíhá ani opravovat silnice co má je jakákoli výstavba nových krajně nesmyslná) V podstatě to jen znamená masivně omezit státní zakázky ve všech oborech a následně můžete vyhodit mraky úředníků kteří je měli na starosti. Což je sekundární úspora.

Dále máme nejvíc policistů, hasičů a lékařů na počet obyvatel tam je také ohromný prostor pro snižování stavů.

Stát plýtvá všude kde se člověk podívá. Jediný způsob jak to zastavit je začít propouštět státní zaměstnance. (a nejlépe začít od shora na ministerstvech)

+1/0
15.6.2011 19:48

nechci vyrusovat

Re: Pane Sobotko

Co chcete od tohohle Sobotky - má dost starostí se svými rovnátky, potom ještě s olysalými vlčáky ve své straně, majícími zálusk na jeho místo. Myšlenky rozhodně nečekejte, dokonce ani ty odboráře nezvládá řádně usměrňovat, ale na to má Škromacha a spol. Ještě že nemá Lidové milice, se svými myšlenkovými pochody nedospělého kluka. To by teprve byl mazec.Rv

;-D;-D;-D

0/0
15.6.2011 20:33

Martin V2

Dotaz

Dobrý den pane Sobotko, jakým způsobem se živnostníkům odpouští DPH při nákupu auta?

0/0
15.6.2011 16:52

Drussbarb

Ac

Sobotku fakt nemam rad (slabe slovo), tak mi neda jinak - jsem pristi volic CSSD, protoze se mi to proste vyplati ... Co Sobotka pise, s tim souhlasim, coz je svym zpusobem smutne...Rv

0/0
15.6.2011 16:17

jakobin česky

Karma

R^

0/0
15.6.2011 15:44

honsu

Sobotko

Co vlastně dělá ČSSD v parlamentu? Nic, umí jenom všechno zavrhovat co nevyjde z jejich hlavy, nejlépe každý měsíc hlasovat o nedůvěře vládě, s každou věcí hned letět k ústavnímu soudu, zdanit bohaté a rozkrádat poslanecké náhrady na vlastní byt. To je celý program vaší strany. Kdyby jsi Sobotko měl charakter, tak těch 7 miliónu co jsi nakradl vrátíš  a odejdeš z politiky. Jenže chtět od oranžového politika aby měl charakter, tak to už bych opravdu chtěl hodně moc. Kde ten charakter ale vzít když ho Sobotko nemáš, viď?

0/0
15.6.2011 15:25

ivko12

jak já to vidím....

...revoluce nikoli sametová. Nové volby bez účasti ODS, ČSSD TOP-kám a jiným stranám, kterým o blaho státu a národa nejde. Osobně se přikláním ke straně svobodných. Tady vidím skutečnou pravicovost....

0/0
15.6.2011 15:12

Roman36a

Re: jak já to vidím....

To je vážně pravicovost. Řada jejich členů a sympatizantů sosá ze státního rozpočtu úplně stejně jako kdokoliv jinej, kdo má tu možnost.

0/0
15.6.2011 15:14

Pe-tr1

Ještě můžete uvést

pro zajímavost jakou výši pojistného musí platit OSVČ, aby pobírala stejný důchod jako zaměstnanec, který si platí 2.500,- měsíčně. Když je podle Vás tak výhodné "přejít do švarcsystému".

0/0
15.6.2011 15:07

bofums

Perune. zasáhni!

TOHLE, to je tedy gól!   Nikdy řádně nepracoval, bili ho vlastní  přátelé, ---

stejná " trefa " jako s Grossem ! PERUNE, prosím TĚ, zasáhni !!!

0/0
15.6.2011 15:06

baranka

jak to včera napsal na iDNES

Jsme jedna z nejméně zadlužených zemí, máme nejmíň nezaměstnaných a nejbl..... oddboráře :-/

0/0
15.6.2011 15:04

Jack Russell

Dnešní zuřiví antikomunisté nejsou schopni

nabídnout veřejnosti žádná pozitivní řešení dnešních problémů... Charakter vztahu zaměstnance a zaměstnavatele má stále feudální podobu. Na trhu práce se nesetkávají rovnoprávní partneři se stejnou vyjednávací silou. Kapitálově silný zaměstnavatel stojí proti mase kapitálově nevybavených, hrozbě materiální nouze vystavených uchazečů o práci... Konzumní společnost je morálně vyprázdněná a není schopna nabídnout lidem pocit sounáležitosti, který vnitřně silně potřebují... Soustředěný útok pravice je celosvětový a naše události jsou jen částí tohoto procesu, umožněného současnou ideovou bezradností levice. (autor M. Valach, 2005 )

0/0
15.6.2011 15:02

varix

Re: Dnešní zuřiví antikomunisté nejsou schopni

Historie asi není Vaší silnou stránkou, že? Doporučuji Vám, přečíst si alespoň něco o feudálním vztahu pán - poddaný, než začnete plácat nesmysly!

0/0
15.6.2011 15:10

snegon

Re: Dnešní zuřiví antikomunisté nejsou schopni

Máte sice pravdu, že vztah feudál-poddaný byl mnohem horší (pro poddané) než dnešní vztah zaměstnavatele a zaměstnance, nelze však popřít soustředěný celosvětový (nebo aspoň v západních a postkomunistických zemích se vyskytující) tlak na zhoršení tohoto vztahu. V tom má diskutující nad Vámi pravdu.

0/0
15.6.2011 15:18

Martin V2

Re: Dnešní zuřiví antikomunisté nejsou schopni

A co si představujete pod pojmem zhoršení tohoto vztahu? Kde probíhá snaha o zlepšení tohoto vztahu?

0/0
15.6.2011 16:49

Jack Russell

Re: Dnešní zuřiví antikomunisté nejsou schopni

Za 1) Přečíst si něco byste měl vy. Za 2) Vztah mezi majitelem půdy-lénním pánem a poddaným, nemajícím nic než dvě ruce k práci má i dnes stejnou PODOBU (tedy nikdo neříká že je stejný). Za 3) Autorem těchto myšlenek je akademicky vzdělaný historik, jemuž vaše znalosti nesahají ani po kotníky. Já s ním jen souhlasím a myslím si totéž.

0/0
15.6.2011 17:05

Paeris Kiran

Re: Dnešní zuřiví antikomunisté nejsou schopni

A víte proč to tak je? On tootiž ten zaměstnavatel nepotřebuje masu... jemu stačí jeden člověk. Od ostatních nic nepiotřebuje tudíž jim nic nedá. A vybere si toho kdo má nejmenší náklady.

Nebojte věc se vyřeší díky nízké porodnosti ty davy nezaměstnaných postupně zmizí a situace se srovná.

V současné době je ovšem na této planetě příliš mnoho lidí na to aby si zaměstnaci mohli cokoli diktovat.

0/0
15.6.2011 19:51

Gašpo

Tak schválne pán Sobotka, na rovinu

že máte bobky z toho, že táto zem nakoniec dospeje k bankrotu pod Vaším vedením?;-D

Kormidlo začína byť rozpálené a už sa k nemu nikomu moc nechce.

Dúfali ste, že to Nečas nejak upláca a Vy si počkáte pekne stranou a vyleziete až ako veľký kritik, potom čo budú reformy hotové. Navrhnete nejaké kozmetické zmeny, ovce to zožerú a Vy zase nastúpite s veľkou slávou k hlavným korytám.

Lenže sa to celé nejak kazí vašnosti. Ľudia začínajú chápať, že ste v podstate rovnaký ako Vaši tzv. protivníci na opačnej strane spektra. Že má celé spektrum v skutočnosti jednotnú farbu výkalov. Že je celé to striedanie len divadlo.

Nastávajú Vám zlé časy. Ľuďom dojde, že Vás ABSOLÚTNE NEPOTREBUJÚ. Ani Vaše podržtašky, trafikantov, či kmotrov, nech už majú triko akejkoľvek farby.:-P

0/0
15.6.2011 15:00

varix

Re: Tak schválne pán Sobotka, na rovinu

Já bych to typoval, že mu ani tak nejde o tu moc, jako spíše o peníze za volební hlasy. Ta sekyra, co mu zaťal do stranické kasy jeho předchůdce asi musí být dost nepříjemná a tohle je nejsnadnější cesta jak přijít k penězům. Navíc ani ostatní strany si nemohou moc vyskakovat v případné předvolební kampani.

0/0
15.6.2011 15:16

kvjetaak

Re: Tak schválne pán Sobotka, na rovinu

Jenze Dluhoslav ma vyhodu v tom, ze jejich ''dcerinka'' alias odbory dostali tucnou dotaci z EU a tak jim uz touhle zitrejsi stavkou vlastne sponzorujou jejich potencionalni predvolebni kampan, pac kdyby to bylo jne na CSSD tak nemaj ani na samolepku ;-)

0/0
15.6.2011 15:35

Pe-tr1

Pane Sobotko,

že je OSVČ při nákupu nových automobilů odpuštěno DPH, jak píšete, je lež. Vy to určitě musíte vědět, jak je to ve skutečnosti, ale jaksi se Vám to nehodí napsat. DPH se vrací pouze plátcům DPH a co to obnáší být plátcem si může každý zjistit v zákoně. Proč se potom všichni podnikatelé nepřihlásí dobrovolně k platbě  DPH?  Že by přece jen plátce DPH nakonec nebyl ten, kdo inkasuje?

0/0
15.6.2011 14:59

Wild Beast

Re: Pane Sobotko,

ČSSD nesnáší živnostníky a podnikatele už z principu. Není mezi nimi moc jejich voličů. Podle nich je živnostník lump a darebák, který by se měl násilně nahnat do zaměstnaneckého poměru a nejlépe i do odborů. Však Škromach ve slabší chvilce prohlásil, že je jim milejší nezaměstnaný, než živnostník.:-)

0/0
15.6.2011 16:45

varix

No, Bohoušku, jsem na tebe zvědavý,

jak se zachováš, až se dostaneš k tomu korytu, co po něm tak toužíš.

Vláda chce prodloužení věku odchodu do důchodu, ČSSD je proti. Vláda chce zavést druhý pilíř důchodového systému, ČSSD je proti. Vláda chce zvýšit DPH, ČSSD je proti.

A co říkají orgány EU? Požadují od našeho státu -  urychlit prodlužování věku odchodu do důchodu, urychleně zavést druhý pilíř, zvýšit DPH a spotřební daň!

Vzhledem k tomu, jak dosavadní vlády ČSSD přistupovaly servilně k všemu, co od nich požadovala EU, tak lze předpokládat, jak se zachová případná Sobotkova vláda. Takže Bohoušku, pozor! Mohl bys dopadnou jako nějaký Papandreu.

Jo, a k tomu výkřiku v titulku - již naši předkové znali úsloví "Zloděj křičí: Chyťte zloděje!"

0/0
15.6.2011 14:48

100dukátů

Re: No, Bohoušku, jsem na tebe zvědavý,

Nestrašte ho Řeckem, na to ČSSD reaguje jak býk na červený hadr.

0/0
15.6.2011 15:02

kvjetaak

Re: No, Bohoušku, jsem na tebe zvědavý,

Recko je preci jen vyplod Kalouskovy chore mysli, nebo se pletu, pane Sobotko? ;-D

0/0
15.6.2011 15:37

Johny_S

Bohušu, nemůžu si pomoci,

ale připadá mi to od tebe trochu jako chucpe. Vaše strana přece s odbory úzce spolupracuje, odbory jsou její filiálkou (za což jsou jejich bossové následně odměňovány dobře placenými trafikami - např. bývalý dlouholetý šéf odborů Štěch se stal šéfem Senátu za ČSSD). Je to tedy vaše práce, a proto nechápu, proč si na tuto radikalizaci nyní stěžujete. :-/

0/0
15.6.2011 14:48

Roman36a

Dělal si někdy vůbec něco ty netáhlo?

V roce 1995 si dokončil školu a od roku 1996 si v PS. Dám ti radu. Vykašli se na politiku, zažádej si o ŽL a staň se OSVČ. Když máš ten pocit že je to taková slastRv

0/0
15.6.2011 14:47

Johny_S

Re: Dělal si někdy vůbec něco ty netáhlo?

Bohouš je přeci také odborář. Vstoupil do nich ještě jako ministr. ;-D

0/0
15.6.2011 14:48

blazab

Děkujeme, Bohušu

že ses s námi podělil o své jedinečné myšlenky. :-)

0/0
15.6.2011 14:38

ivko12

vzpamatujte se člověce...

Nejsem voličem modrých, ni oranžových. Takzvaná pravicová vláda, která " vládne" má nějaký plán na to děni součstné i možná budoucí. VY a Vaše partaj nemáte ani představu jak dál.VY chcete svrhnout vládu a pokud se Vám to povede, zůstanete zírat s otevřenou hubou s otázkou. A CO DÁL! Být v levicovo-pravicové vládě (té součastné), tak bych s Vaší partají jednal až když dospějete. To můj názor.;-O;-€

0/0
15.6.2011 14:36

třešeň japonská

Je to pravda, pane Sobotko,

ale přiznejte, co jste za celý rok této destrukční vlády dělali vy - ČSSD? Nic. Seděli jste ve svých vypolstrovaných křeslech a hádali se o kolik si zvednout plat. Teď jste zavětřili situaci, kdy zase levně získat hlasy. Můj to nebude. Rv

0/0
15.6.2011 14:32

jaja.v

Re: Je to pravda, pane Sobotko,

Nejsem příznivcem ani voličem ČSSD,ale prozradte,co tak asi mohli dělat proti 118hlasům,které jsou zneužívány proti všem?

0/0
15.6.2011 14:40

třešeň japonská

Re: Je to pravda, pane Sobotko,

Nevím, co mohli dělat, nejsem poslanec. Mohli třeba šířit mezi lidmi osvětu o tom, co na ně vláda chystá. Ne je v tom nechat pořádně vymáchat, jak doslova řekli zástupci strany na přednášce prof. Kellera v Ostravě.

0/0
15.6.2011 14:48

Johny_S

Re: Je to pravda, pane Sobotko,

Co třeba představit vlastní návrh reforem? Aby ukázali, že skutečně vědí, co dělat.

0/0
15.6.2011 14:49

Roman36a

Re: Je to pravda, pane Sobotko,

Návrhy zákonů může vytvářet kdokoliv ze sněmovny. ČSSD se může klidně s námi o ně podělit. Zatím to jen vypadá takhle. Nechceme, nechceme, nechceme, nechceme. Mě ale zajímá co chtějí. Tedy kromě socialistického způsobu práce a kapitalistických mezd.

0/0
15.6.2011 14:50

Johny_S

Re: Je to pravda, pane Sobotko,

Je to jednoduché: chtějí vládnout. Až budou vládnout, budou dělat úplně stejné reformy. Bohoušek už takové připravoval, ale ČSSD pak začaly klesat preference, tak toho nechal. Oni ale nejsou hloupí, takže něco dělat budou. A jejich voliči zůstanou koukat s otevřenou pusou. :-)

0/0
15.6.2011 14:54

varix

Re: Je to pravda, pane Sobotko,

Aha, a co to potom bylo, když ČSSD s komanči měla 111 hlasů? Dělala naprosto to samé! A u nich to dokonce bylo o to ohavnější, že válcovali v parlamentu i svoje koaliční partnery a dokonce i svoji vlastní legislativní radu vlády!!!

0/0
15.6.2011 15:05

ejb

Sobotka je prosťáček

Jedinej, kdo tu radikalizuje zemi je ČSSD a odbory....

0/0
15.6.2011 14:30

kolos.veliky

Re: Sobotka je prosťáček

R^

0/0
15.6.2011 14:35

SYETEY-KOTZOUR

to odbory a čssd radikalizuje zemi

víc než nadpis a jméno autora jsem pro jistotu neabsolvoval....hlídám si totiž tep a nerad bych si zahryznul pumpu. Přišel jsem o něco?;-D

0/0
15.6.2011 14:27

ChristoperCClyse_

Trapnost

Trapnost nad trapnost :-/ To tu u nás opravdu nemáme nějakého politika,co něco umí? Nečas na to nestačí a Sobotka..kašpárek s prázdnou hlavou. [>-]

0/0
15.6.2011 14:27

slezte z toho lustru donalde

Tohle je ten pravej mravokárce

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/sobotka-priznal-ze-zneuzival-poslanecke-nahrady_127127.html

hnus velebnosti..z bláta do louže RvRv

0/0
15.6.2011 14:26

Saša

A co solární panely a řepka v benzínu?

Vaše partaj idiotskými zákony o kažení benzínu a povinném výkupu předražené "solární" elektřiny velmi silně zhoršila životní úroveň obyvatel i konkurenceschopnost pondiků.

Co s tím uděláte?

Jak to napravíte?

0/0
15.6.2011 14:25

Mikyema

souhlasím i nesouhlasím

Naše vláda neboli vláda pana Nečase není rozhodně vládou, kterou jsme si představovali. V důchodové reformě je spoustu chyb, jedna z hlavních neomezené zvýšení věku odchodu do důchodu s tím nemůžu než souhlasit. Pokud jde o daňovou reformu stejný názor nesdílím.

0/0
15.6.2011 14:24

pedr64

včera mě zaujalo

jak se soudruh sobotka rozohňoval, že chce drábek dát miliony na přesvědčovací kampań k důchodové reformě. Je zajímavé, že mu nevadilo, jak vláda jeho strany dávala stamilony na kampań pro vstup do EU

0/0
15.6.2011 14:22

Mikyema

Re: včera mě zaujalo

R^

0/0
15.6.2011 14:24

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz