Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vena65

11. 4. 2011 8:03
No já nevím

pokud by se měl někdo zcela stáhnout z veřejného života, pak ti, kteří mají na svědomí tohle

http://www.euroekonom.cz/grafy-data.php?type=cesko-statnidluh-rok

Bártova ABL mně jakožto daňového poplatníka stála zatím velmi málo, ale vaše vláda zadlužila nejen mně, ale i mé děti a mé vnuky na dlouhá léta dopředu.

0 0
možnosti

SID09

11. 4. 2011 9:47
Re: No já nevím

R^R^!!R^

0 0
možnosti

kolos.veliky

11. 4. 2011 7:21
Sobotko,

začínáte Patroubkovatět. Pozor na to. Zvlášť s Vaším pošpiněným morálním kreditem.

0 0
možnosti

Falešná demokracie

10. 4. 2011 23:55
Předčasné volby jsou nutné a dobře, že strany nemají peníze

Bude legrace pozorovat zítřejší události, koho vlastně navrhne Nečas na demisi a jak se k tomu postaví Klaus.

ODS chce urychlit reformy, proto chce oslabit vliv středových VV a spoléhá na přeběhlíky.

Pokud ti komici nepochopí, že  je čas položit celou vládu, bude Generální stávka nevyhnutelná.

0 0
možnosti

cojanato

10. 4. 2011 19:50
Za Paroubka a Sobotky

se v jisté době odpustilo nějakému podnikateli8-o cca 20 melounů dlužných daní. Prý to byl kamarád JP (nebo Váš?).

Je na tom něco pravdy, pane Sobotko?Bylo to i v médiích.

0 0
možnosti

zpetak

10. 4. 2011 19:38
Myslim si pane Sobotko,

ze se blizi den, kdy uz konecne Cechove vstoupi do ulic a naklepou Vam zadky bez ohledu na ideologii. Trva jim to, ale nastane to. Tomu verte.O klepani zadku uz mi pise dost pratel z Cech. Na tech vysinach vubec neznate a nevidite , ze to nastane. Preji Vam to.

0 0
možnosti

Ctihodnost Já První

10. 4. 2011 19:50
Re: Myslim si pane Sobotko,

Sogotka už slintá při vidině svého premiérství .

0 0
možnosti

Paveljan

10. 4. 2011 18:58
Bárta

politickým mazákům hodně vadil. Sejmout ho pomocí trojského koně není špatná taktika. Podařilo se. Sobotka mě pobavil, když si hned přiběh přihřát svoji polívčičku.

0 0
možnosti

cojanato

10. 4. 2011 19:54
Re: Bárta

Opravte si, šlo o "trojskou kobylu" !;-D

http://josefhejna.blog.idnes.cz/c/186284/Trojska-kobyla.html

0 0
možnosti

ZEROVAN

10. 4. 2011 18:23
Vazeny pane cisty Sobotko

obavam se ze jste v tom namocen stejne jako Kalousek, ktery byl inciatorem nevidane vyjimky v zakone o DPH, ktera v podstate znamenala pro SAZKU a Husaka danovy raj. Jste pod tim zakonem podepsany a nechtejte mi namluvit, ze to bylo ve prospech sportu. Konec koncu  vysledek je videt. Nemel byste taky rezignovat, stejne jako Kalousek?

0 0
možnosti

SID09

10. 4. 2011 19:03
Re: Vazeny pane cisty Sobotko

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/193798.aspx

jen tak pro zajímavost ;-)!!

0 0
možnosti

petrziphajek.bigbloger.lidovky.c

10. 4. 2011 17:43
mýte pravdu, nedůvěryhodní politici by měli zmizet

Pokud by k tomu dosšlo, těšil bych se hlavně na výsledek u dvoustrany ODS-ČSSD, kde by byl průvan jak hurikán Katrina. Protože ať říkáte, co říkáte, tyto strany jsou nejvíc namočené, plné nedůvěryhodných kariéristů a tunelářů. Ono stačí i v malém, například, co třeba takové zneužívání poslaneckých náhrad?

Ano, Bárta asi uplácel. Je obzvláště zavrženíhodné, že to dával ze svého a ne "mimořádnými odměnami", trafikami a nebo přímo úplatky spřátelených firem, kterým se dohodil kšeftík, jako to dělají civilizované strany. A nejen to, on dokonce šlapal na krk a krátil zisky firmám s nimiž jste si předtím tak krásně ruzmněli.... Fuj, že se nestydí.

0 0
možnosti

-cis-

10. 4. 2011 16:57
Volič snese všechno?

Nepište. Váš písemný projev o Vás mnoho vypovídá. Vězte, není to nic pěkného.

0 0
možnosti

strycek-Joe spol. s r.o.

10. 4. 2011 15:27
Milý pane Sobotko

je nutno všem měřit stejným metrem. Proto prosím uplatněte stejná měřítka též na stranu TOP09, která vznikla za podobných okolností jako VV a je řízena stejně nedemokractickými a totalitními způsoby, děkuji R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2287x
Narodil jsem se 23. října 1971 v Telnici u Brna. Po roce 1989 jsem se podílel na znovuobnovení fungování sociální demokracie v Jihomoravském kraji. V roce 1995 jsem dokončil vysokoškolské vzdělání na právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Od roku 1996 jsem poslancem za ČSSD, jejímž jsem předsedou. Jsem ženatý a mám dva syny. Mimo politiku mne zajímá historie a literatura.

Seznam rubrik