Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Pavel57

10. 4. 2011 13:56
Obrátit seznam

A nebylo by jednodušší, aby pan Nečas přinesl seznam ministrů, kterým můžeme důvěřovat a kteří by ve vládě měli zůstat?? Byl by to seznam o hodně kratší .... mně v téhle chvíli nenapadá ani jedno jméno, které by na tom seznamu důvěryhodných mohlo být .....

0 0
možnosti
D

DAVIDIANUS

10. 4. 2011 15:14
Re: Obrátit seznam

Je to skutečně prázdný papír....

0 0
možnosti
KASNTH

kladivo a srp, naroste ti hrb

10. 4. 2011 13:43
Aby nevyplavaly bahno a špína napovrch

o to Vám jde, pane Sobotko?:-/

Kmotři, jak známo, nejsou jen u ODS.Rv

0 0
možnosti
KJ

zpetak

10. 4. 2011 12:36
To jste mne rozesmal pane Sobotko.

Jste jeden za dvanact, druhy za ctrnact minus dve. jste ulicnici vsichni, bez ohledu na ideologii.Co bude Vam napisi.Kdyz se dostanete k moci Vy, budou zlodejny.Kdyz pan starosta vlady to nejak prosvindluje, budou zlodejny dal.Zaver.Jedine Vas vyhnat za Ural. A sebrat horozeleckou vybavu.Aby jste nemohli prelest zpatky.

Ted Vas sleduji u Moravce.Vetsiho svazaka jsem jeste nevidel.A ze jsem toho videl...

0 0
možnosti
PZ

Mumrli (ještě monokulturnější)

10. 4. 2011 13:10
Re: To jste mne rozesmal pane Sobotko.

Obávám se, že tu první větu pan ekonom nespočítá...

0 0
možnosti
BK

bobecek173

10. 4. 2011 12:10
Nezbývá dodat že,

Dluhoslav  Sobotka si popletl plátky. Nechtěl náhodou psát do Novinek  odnože PRÁVA?;-D

0 0
možnosti
Y

ybes

10. 4. 2011 12:04
"pan" Sobotka

Že se nestydíte se svojí minulostí otravovat se lživou, křišťálově čistou propagandou!

Přátelé, já se ptám, kam se poděl blicí smajlík....

0 0
možnosti
AL

nechci vyrusovat

10. 4. 2011 12:32
Re: "pan" Sobotka

Právě pod tímto článkem tento smajlík chybí !!!!!!!!!!!!!

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
R

raks

10. 4. 2011 11:57
na rohu ulice

vrah o morálce káže.

A houfec mordýřů si žádá požehnání

prvního z rytířů - hle Veličenstvo  - SobotkaRv

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

10. 4. 2011 12:00
Re: na rohu ulice

Někdy mám pocit, že Kryl celou tuhe píseň věnoval duu ODS-ČSSD. Největšímu politickému - ekonomickému tunelu v polistopadové historii.;-€[>-]

0 0
možnosti
JZ

lloyds

10. 4. 2011 11:57
pane Sobotko,

musím konstatovat, že raději 100x Bártu než Vás a Vaši stranu, u čeho všeho jste byl a co máte až ušima...že Vám není stydno!

0 0
možnosti
MT

MajaThurup

10. 4. 2011 12:32
Re: pane Sobotko,

R^

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

10. 4. 2011 11:52
To by se ti líbilo...

kdyby ty čachry co máte s ODS byly zameteny. Máte strach, to je celé. Máte strach , že by na vás nakonec vyplavila ta tsunami špíny, ve který se rochníte leta! Fandím Bártovi a pokud ABL je schopna na vás dupnout..fandím i ABL. S Topolánkem jste upekli tunel na ČR za víc jak bil. Kč. v solární lobby. Běda! Na tom mostě místo těch figurín mělo viset něco jinýho..;-O[>-]

0 0
možnosti
G

Gašpo

10. 4. 2011 11:52
ÁNO pán Sobotka

Človek sa vždy pobaví, ako niekedy krásne vypláva na povrch pravda.;-D

Vy ste s ODS v podstate v symbióze. Máte svoje korytovody, ktoré si rešpektujete a o pár sa škádlivo preťahujete.

Keď Vám niekto lezie na pieskovište, dá sa pravá modrá ruka i ľavá oranžová ruka do spolupráce a vytlačia ho. Státní správa dojná kráva a štátne zakázky dvojnásob.

Ste ľudia bojujúci o svoju existenciu, pretože nič iné než politika Vás neuživí. Ak Vám vyschne strana, vyschnete i Vy. Sponzori proste musia mať "slušné" podmienky aby ste Vy mali na "slušné" živobytie.

Problém je, že ste si zvykli na nejaký štandart a zatiaľ čo my všetci uťahujeme opasky, Vy spolu so sponzormi v dojení zľaviť nemienite. To Vás raz položí, na to berte jed.:-)

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

10. 4. 2011 11:53
Re: ÁNO pán Sobotka

R^[>-]

0 0
možnosti
MK

Boby6Killer

10. 4. 2011 11:47
Kdož jsi bez viny, hoď kamenem

Já bych to viděl jinak, pane "kolego" Sobotko, nebylo to spíš tak, že někomu začalo vadit, že by na něj mohlo vyjít najevo spoustu zajímavého? :)

Kdož jsi bez viny, hoď kamenem, jste také bez viny a máte čisté svědomí? Nikdy jste vy, nebo vaše strana nepomohli někomu k zakázce?

Mimochodem, není detektivní agentura právě od toho, co detektivní agentura dělá?

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2287x
Narodil jsem se 23. října 1971 v Telnici u Brna. Po roce 1989 jsem se podílel na znovuobnovení fungování sociální demokracie v Jihomoravském kraji. V roce 1995 jsem dokončil vysokoškolské vzdělání na právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Od roku 1996 jsem poslancem za ČSSD, jejímž jsem předsedou. Jsem ženatý a mám dva syny. Mimo politiku mne zajímá historie a literatura.

Seznam rubrik