Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

npr.pavel.blaha

7. 4. 2011 11:18
Stejně

jako Nečas nebo John nebo Schwarzenberg je i B. Sobotka velmi slabým předsedou strany;-)

0 0
možnosti

kolos.veliky

7. 4. 2011 12:39
Re: Stejně

Nejen slabým. Není ani neposkvrněným. Chce šířit morální rady a sám si z poslaneckých náhrad financoval koupi bytu. Tedy dopustil se podvodu. Nemá sebemenší právo kritizovat ostatní.

0 0
možnosti

Glock Mark XIV

7. 4. 2011 11:16
Ajéje, morální arbitr se opět ukázal

Kdyby vláda padala, tak byste měl tak nabitý program, že byste si na psaní nějakého blogu nenašel ani minutu času.

0 0
možnosti

Glock Mark XIV

7. 4. 2011 11:18
Re: Ajéje, morální arbitr se opět ukázal

Co je prosím závadného na slově "profil", u slova "defraudant" chápu, že jde o nelichotivý odsudek, ale profil???

0 0
možnosti

josefbad

7. 4. 2011 11:12
CENZURA

to je fakt dobry, smazali mi prispevek, kde jsem pana Sobotku obvinil, ze nema aktualni profil (porad tam ma, ze je mistopredseda) a obvinil jsem ho, ze mu ty slohovky nekdo pise. A za tohle mi smazali prispevek. To uz je tedy vrchol!!

Citace:

"ani profil si opravit neumi, zato sem porad vesi nejake slohovky, ktere mu pisou v lidaku."

0 0
možnosti

persona-non-grata 2

7. 4. 2011 11:19
Re: CENZURA

Smazané příspěvky a hlavně to zdůvodnění pod nimy lecos o majiteli tlačítka "delete" lecos vypovídá. A rozhodně to není nic lichotivého :-/

0 0
možnosti

petrph

7. 4. 2011 11:06
jest to tak

Ale přiznejme si, že jakési "vnitřní pojistky a zpětná vazba mezi vedením strany a členskou základnou " nefungují snad v žádné naší větší straně.Ve všech se podařilo vytvořilo vhodnou mezivrstvu papalášů,kteří se rozhodují a hlasují na sjezdech strany o svých lídrech,aniž by nějak více brali do úvahy skutečné zájmy členské základny (o jakémsi pseudovolení těchto papalášů ve stylu zakládání nových členských organizací, rušení těch nevhodných, nápadné masové "nabírání " nových členů před primárkami, atd..si nedělám iluze..)

0 0
možnosti

hetzer

7. 4. 2011 10:36
Nevím,

chlap, který v 18 vlezl do politiky a ve 40 v ní pořád ještě je, který je celý život placený z daní je zoufalec naprosto odtržený od reality. Abych p. Sobotkovi nekřivdil, není v tom sám. Osobně je mě z těchto lidí na zvracení.

0 0
možnosti

persona-non-grata 2

7. 4. 2011 10:40
Re: Nevím,

Bohoušek a chlap 8-o8-o8-o

0 0
možnosti

malý david

7. 4. 2011 10:27
Dluhoslave,Dluhoslave,

zase nám lžeš?

0 0
možnosti

josefbad

7. 4. 2011 10:25
NAVATYP

NAVATYP je propojena nejen s prazskou ODS ale i Socdem. Bez ni by to neslo.

0 0
možnosti

malý david

7. 4. 2011 10:19
kéž by byla také ČSSD

demokratickou stranou.Nejlépe by bylo si zamést před vlastním prahem.Už jste dali ty miliony od STBáckého dárce na povodně,jak jste před volbami slíbili?

0 0
možnosti

josefbad

7. 4. 2011 10:18
pujcka

Ano i pan Gross si "pujcil" na nakup podivne podonocenych akcii firmy, aby akcie pak prodal s obrovskym ziskem a firma pak  za nekolik mesicu krachla. Taky si pujcil na nakup bytu. Pucka, pujcka, pujcka....

0 0
možnosti

Dalšínickvpekle8

7. 4. 2011 10:12
Dobrý den pane Sobotko

Již jste vrátil peníze které jste získal jako poslanecké náhrady , které jsou určeny na dopravu , reprezentaci a stravu , a které jste v rozporu s tímto určením použil na financování vlastního luxusního bytu , jinými slovy zpronevěřil , slovy obyčejného člověka ukradl ??

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2287x
Narodil jsem se 23. října 1971 v Telnici u Brna. Po roce 1989 jsem se podílel na znovuobnovení fungování sociální demokracie v Jihomoravském kraji. V roce 1995 jsem dokončil vysokoškolské vzdělání na právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Od roku 1996 jsem poslancem za ČSSD, jejímž jsem předsedou. Jsem ženatý a mám dva syny. Mimo politiku mne zajímá historie a literatura.

Seznam rubrik