Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

7. 4. 2011 10:10
0 0
možnosti
OU

7. 4. 2011 10:12
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
SZTLD

slezte z toho lustru donalde

7. 4. 2011 10:08
V Anglii za zneužití posl.náhrad zavírají

u nás nám tito lidé chtějí kázat o morálce. Víď Bohůšu.Nebo si už poslal na nějakou charitu?? To čekej!!!Rv Rv 

http://www.mediafax.cz/zahranici/3170709-Britsky-poslanec-jde-za-zneuziti-nahrad-na-rok-za-mrize

0 0
možnosti
JB

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

7. 4. 2011 10:12
Re: V Anglii za zneužití posl.náhrad zavírají

R^R^R^ zajímalo by mě, co bere pan Sobotka a jemu podobní na žaludek, že se sám ze sebe nepozvrací...

0 0
možnosti
MZ

zajicek8

7. 4. 2011 9:59
Znalosti

Pan Sobotka není členem VV, přesto naprosto přesně ví, jak strana funguje. Dokonce nám tu prezentuje drby nejhrubšího zrna od agentury JPP(jedna paní povídala).

Takže pane Sobotka, na které kuří oko ČSSD Vít Bárta šlápl? Že by zavedené penězovody? Či velký průser na obzoru?

Jinak, proboha už vyhoďte to své PR oddělení. Podobné slátaniny denně publikovaly pod Paroubkovým jménem.

0 0
možnosti
OU

7. 4. 2011 9:57
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JB

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

7. 4. 2011 9:58
Re: Pane Sobotko,

R^R^R^

0 0
možnosti
G

Gašpo

7. 4. 2011 9:54
Máte nejaké "psavé období"

resp. ten, čo Vám blogy píše sa činí.;-D

Pán Sobotka Vy máte problém, že takýto text je zaštítený Vašim menom. Takže ho žiadny inteligentný človek nemože brať vážne.

Je to taká roztomilá komédia. Ako keď sa banda zlodejov rozháda a navzájom po sebe kričia "Ty lháři, ty podvodníku".:-)

Predstavou, že ak by ste sa teraz dostali ku kormidlu Vy, začalo by všetko fungovať ako má, takou predstavou može trpieť len duševne postihnutý jedinec.:-P

0 0
možnosti
P2

persona-non-grata 2

7. 4. 2011 9:54
Zameť si nejprve před vlastním prahem Bohůšu!

Ty a ta tvoje partaj není o nic lepší!!

0 0
možnosti
JB

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

7. 4. 2011 9:50
Co ten profil autora?

Skromnost stranou, však už jsi přeceda, Bohušu! :-)

0 0
možnosti
E

ediiti

7. 4. 2011 9:49
Další článek,

který má hlavu a patu. Tady se zase zamodří, a tím pádem zasmradí hloupými replikami na tento článek. Karma. R^R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2287x
Narodil jsem se 23. října 1971 v Telnici u Brna. Po roce 1989 jsem se podílel na znovuobnovení fungování sociální demokracie v Jihomoravském kraji. V roce 1995 jsem dokončil vysokoškolské vzdělání na právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Od roku 1996 jsem poslancem za ČSSD, jejímž jsem předsedou. Jsem ženatý a mám dva syny. Mimo politiku mne zajímá historie a literatura.

Seznam rubrik