Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Judge Dredd

6. 4. 2011 15:39
Tak mi vysvětlete

co jste v té vládě dělal???

Zloděj křičí... chyťte zloděje RvRvRv

0 0
možnosti
JH

Jin. Hojer

6. 4. 2011 16:31
Re: Tak mi vysvětlete

Autor sedel v soucasne vlade?8-o

0 0
možnosti
AN

alexandernovak

6. 4. 2011 15:36
Ha, ha, ha, ha,

Vrchní mafián mentoruje a nabádá ostatní ke slušnosti. Ten rovnátky odrátkovaný hoch už neví, jak by na sebe upozornil.

0 0
možnosti
MT

Maxx_Th

6. 4. 2011 15:30
Zloděj křičí chyťte zloděje

Já se z vás picnu, touha po vládě a prebendách dělá z lidí šílené kreatůtry. P. Sobotko chyťte se se všema za ruce od ODS po komunisty a skočte z okna!

0 0
možnosti
VK

Karel_dnes

6. 4. 2011 15:16
Sobotka :

"Sedím koukám do zrcadla a píšu co vidím...."

0 0
možnosti
D

dampfer

6. 4. 2011 15:16
Samozřejmě

SOUDRUHU SOBOTKO, ŽE """NEMAFIÁN""" DO POLITIKY Z VYŠŠÍHO PRINCIPU MRAVNOSTI NEMŮŽE NIKDY VSTOUPIT---  A ZVLÁŠTĚ NE U VŠUDE ZNÁMÝCH A UZNÁVANÝCH  ZLODĚJŮ V ČESKU !!!

VÁŠ RUDÝ TORPÉDOBOREC ""KRÁŠLÍ"" JMÉNA :: RÁTH- DRYML- PAROUBEK-- KRAUS A DALŠÍ FINANČNÍ DRAVCI a ne partaji zas tak moc nezáleží

0 0
možnosti
JH

Jin. Hojer

6. 4. 2011 16:33
Re: Samozřejmě

CapsLock! neda se to cist. Mozna ze je obsah velmi bohaty na informace, a ja o hodne prichazim, ale priznam se, ze to po Vas nejde precist. Zkuste to jeste jednou a pekne bez CapsLocku, prosim.

0 0
možnosti
JK

bushman 777

6. 4. 2011 15:12
''''Finančník''''

Sobotka nám tady předestírá názory jako nejsvatější ze svatých,ještě lepší než Standa ''''křištál.Aby bylo jasno-nebráním modrou sebranku-ALE:Ten který zneužil poslanecké náhrady,jako ministr financí na poslední chvíli odpustil STB-hoteliérovi miliony na daních,prošustroval 130 miliard z privatizace Trnsgasu+4O miliard na důchodovou reformu,a nasekal dluhů jak máku,při růstu 6,5%-TAKOVÝ-by se měl zahrabat a nevykukovat X;-€

0 0
možnosti
NŠP

Neznám špinavé peníze

6. 4. 2011 16:05
Re: ''''''''Finančník''''''''

Co to melete, růst a dluh jdou ruku v ruce, bez zvyšování dluhu nemůže být žádný růst. Horší je to, co předvádí současná trojkolka - růst dluhu za poklesu hospodářství. :-)

0 0
možnosti
RS

Nishmitha

6. 4. 2011 15:11
A proto...

.. tam vy a vaše partaj nemá co dělat.

0 0
možnosti
SF

7for

6. 4. 2011 15:11
Pekne divadlo hrajete

0 0
možnosti
CC

cekon

6. 4. 2011 15:10
Pane Sobotka

mnoho slov a málo myšlenek. Je zarážející, čím se zabýváte...Pravděpodobně vám uniká co politika je. Je o tom co budete dělat VY a nikoliv o tom, co dělají ostatní. Víme?

0 0
možnosti
RC

josefbad

6. 4. 2011 15:08
Dvorak

kdopak prominul estebakovi Dvorakovi nejen penale ale i dane ve vysi nekolika mega? To neni mafianske chovani?

0 0
možnosti
GMX

Glock Mark XIV

6. 4. 2011 15:16
Re: Dvorak

Ne není. V téhle věci totož nejprve pravomocně rozhodl správní soud, který konstatoval, že nález FÚ nebyl v pořádku a že povinnost uhradit daň nevznikla. Tudíž byl stát, prostřednictvím tehdejšího ministra financí B.S., nucen tuto částku panu D. prominout. Tedy nikoliv proto, že by B.S. chtěl/mohl, ale kvůli soudu.

Mimochodem, četl jsem ten rozsudek a je, podle mne, v pořádku. Ono šlo pouze o to, zda některé stavební práce lze označit za opravu (tvrdil Dvořák) nebo za rekonstrukci (FÚ). Ono to může být skoro totéž, ale v jednom z těch případů si náklady za práce nelze strčit do nákladů za podnikání (a tedy snížit hospodářský výsledek, ze kterého se odvádí daně).

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2287x
Narodil jsem se 23. října 1971 v Telnici u Brna. Po roce 1989 jsem se podílel na znovuobnovení fungování sociální demokracie v Jihomoravském kraji. V roce 1995 jsem dokončil vysokoškolské vzdělání na právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Od roku 1996 jsem poslancem za ČSSD, jejímž jsem předsedou. Jsem ženatý a mám dva syny. Mimo politiku mne zajímá historie a literatura.

Seznam rubrik