Čtvrtek 26. května 2022, svátek má Filip
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 26. května 2022 Filip

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hujeroskeptický modrý pohůnek

Pane Sobotka máte pravdu a pseudopravice je politovánihodná!

Za článek dávám karmu a je dobře že je tu strana ČSSD, která dokáže na tyto lžipravičácké podvody poukázat na rozdíl od překabátěných svazáckých proodéesáckých vlezpisálků MF Dnes a vymydlené jakopravičácké blogérské lůzy.

0/0
3.10.2010 19:11

Nemesiss

...pan Dluhoslav bude klidně spát...!!!

...vždyť s ním souhlasí takový "yntelygentní" jedinec, jako je tento pohůnek...Rv;-D

0/0
3.10.2010 19:56

hujeroskeptický modrý pohůnek

Re: ...pan Dluhoslav bude klidně spát...!!!

nám zde napsal "yntelygentný" pseudopravičáČek --->nemensiss...                           ...;-D;-D;-D .......

0/0
3.10.2010 20:20

BlackGee

Re: ...pan Dluhoslav bude klidně spát...!!!

Hele kdo promluvyl! Mylovnyk tvrdé ruky. Yntelygentny tvrdy chlapyk Nemesyss! Či natvrdly?

0/0
4.10.2010 10:22

Pavel Skeptik1

Re: Pane Sobotka máte pravdu a pseudopravice je politovánihodná!

Jeden z velkých socanských omylů je, že si myslí, že všichni pravičáci jsou voliči ODS nebo TOPky! Hošánci, tihle jsou příjemně středoví! Až nastoupí opravdov pravice, tak ani Sobotka si nebude moci nakrá..vydělat v parlamentu na byt!!

0/0
3.10.2010 20:04

hujeroskeptický modrý pohůnek

Re: Pane Sobotka máte pravdu a pseudopravice je politovánihodná!

Zřejmě Skeptik neumí dost dobře čístRv páč nevím kde zde čte o nějaké pravici8-o. Vždyt' hujeroskeptik modrý pohůnek v příspěvku píše o pseudopravici:-/.

0/0
3.10.2010 20:17

Pavel Skeptik1

Re: Pane Sobotka máte pravdu a pseudopravice je politovánihodná!

Ale to je jenom takový "pochismus"! Proč tedy všichni útočí na tu zlou pseudopravicovou vládu! Opravdu chcete PRAVICI?

0/0
3.10.2010 20:38

hujeroskeptický modrý pohůnek

Re: Pane Sobotka máte pravdu a pseudopravice je politovánihodná!

Nechceme žádnou pseudopravici, ani stranu zlodějů a tunelářů. Chceme vládu lidu a né klaku mafiánů!

0/0
3.10.2010 22:09

Pavel Skeptik1

Re: Pane Sobotka máte pravdu a pseudopravice je politovánihodná!

To už tady bylo! A byli v ní Fencl, Lachnit, Svoboda/sic!/,Kavan, Palas a největší hvězda - STANDAMYSLIMTOUPŘIMNĚ GROSS!  A všem radil Šlouf Rv;-D

0/0
3.10.2010 22:19

BlackGee

Re: Pane Sobotka máte pravdu a pseudopravice je politovánihodná!

Každý občan tohoto státu už dobrých 20 let touží po skutečné pravicové straně včetně těch socanů. Co zatím místo toho dostali? Partu odrostlých svazáků s přebujelým egem a asociálními názory, kteří si hrají na pravicovou politiku. Přitom nedohlédnou dál než na české hranice. Jejich představa pravicové politiky leží někde mezi Hitlerem a Donem Corleone. Líbí se jim mít moc, ale efektivně spravovat stát je pro ně hrozná otrava. Něco snad někdo zná jednu jedinou pravicovou stranu v Evropě či Severní Americe, která by prosazovala rovnou daň místo progresivního zdanění a daně nazývala trestáním schopných za úspěch?

0/0
4.10.2010 10:36

jsemj

Re: Pane Sobotka máte pravdu a pseudopravice je politovánihodná!

R^

0/0
5.10.2010 17:35

BlackGee

Re: Pane Sobotka máte pravdu a pseudopravice je politovánihodná!

Jedna z velkých socanských pravd je, že pravičáci jsou poněkud natvrdlí a malinko zpoždění. Tato parodie na diskusi to dokazuje.

0/0
4.10.2010 10:27

Zmatený oranžový mudrlant

Kdo viděl na Paroubčích předvolebních mítincích

ty dobře organizované jednotky profesionálních bijců ve službách ČSSD, tak se vůbec nediví, s jakou pokorou odcházejí z Liďáku na dlažbu vyhození zaměstnanci ČSSD, které ani ve snu nenapadlo žádat o ochranu odbory ztělesněné jejich šéfem Sobotkou.

Už to, že se to obešlo bez veřejného násilí a že zatím (možná) byly ušetřeny jejich rodiny (vzpomeňme na prověrky po ruské okopaci!), je pro ně vítězství...

0/0
3.10.2010 16:06

hujeroskeptický modrý pohůnek

Re: Kdo viděl na Paroubčích předvolebních mítincích

Dobře tě vypatlali, ti tvoji rotní R^. Ale moc práce jim to jistě nedalo, vid'?

0/0
3.10.2010 17:02

Zmatený oranžový mudrlant

Re: Kdo viděl na Paroubčích předvolebních mítincích

Že ty jsi prošel výplachem mozku u oddílů Soukromé Armády ("SA") ČSSD?;-D

0/0
3.10.2010 17:32

BlackGee

Re: Kdo viděl na Paroubčích předvolebních mítincích

Ty jsi opravdu velmi zmatený. O odborech víš slepičí prd, a to z tebe fakt upřímného ochránce ubohých pracovníků ČSSD asi neudělá! Na předvolebních shromážděních jsem viděl akorát tupé stádo borců z modrého týmu co mají místo argumentů vejce a místo mozku nas.áno!

0/0
4.10.2010 10:42

Rudo oranžový mudrlant

Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

Lidového domu.

A pok mu věřte...;-D;-D;-D;-D

0/0
3.10.2010 13:12

Rudo oranžový mudrlant

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

"A pak ..."

(Sorry, ale někdy píšu jak volič ČSSD)

0/0
3.10.2010 13:13

Jay6

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

Paní ty víš o nějakých členech odborů, které pan Sobotka vyhodil na dlažbu? Jestli některé znáš tak jmenuj aspoň tři! Proč se nám se svými skandálními informacemi nesvěříš? Nebo jen tou svoji nevymáchanou hubou mlátíš jako obvykle prázdnou slámu ze své hlavy?

0/0
3.10.2010 13:19

pavel 99

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

a jestlipak alespoň tušíte, že odbory (ze zákona) zastupují i "nečleny"?;-D

0/0
3.10.2010 13:27

Jay6

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

To se pokud se nemýlím týká pouze vyjednávání o kolektivní smlouvě. Ale pokud máte jiné informace tak se nám s nimi jistě svěříte. Stejně jako se zněním onoho vámi zmiňovaného zákona! A nebo to bude jen další výkřik do tmy, jak je u vás obvyklé?

0/0
3.10.2010 13:44

BlackGee

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

No tys tu opravdu chyběl. Který zákon máš na mysli blumo? Si studoval zákony s Řápkovou v Plzni u nějakého mrtvého profesora. Zkus se nejdřív naučit číst aspoň slabikář než ze sebe vypustíš takový blábol.

0/0
4.10.2010 11:09

pavel 99

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

to co z Vaší jasnosti ráčilo "vyhřeznout", nazýváte jak?;-D

0/0
4.10.2010 14:06

BlackGee

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

Co takhle místo keců citovat ten tvůj slavný zákon o tom jak odbory zastupují i nečleny? Nejde to co? Vždycky se můžu umlátit smíchy, když vidím pravičácký vřed který se ztrapní, protože si nevidí do vlastní huby a pak po z toho snaží vykecat! A když ho někdo nachytá při lži tak se to ještě chlapečkovi nelíbí!

0/0
4.10.2010 18:27

pavel 99

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

"...(2) Působí-li u zaměstnavatele více odborových organizací, jedná za zaměstnance v pracovněprávních vztazích ve vztahu k jednotlivým zaměstnancům odborová organizace, jíž je zaměstnanec členem. Za zaměstnance, který není odborově organizován, jedná v pracovněprávních vztazích odborová organizace s největším počtem členů, kteří jsou u zaměstnavatele v pracovním poměru..." - to je sranda, co vřede?;-D

0/0
4.10.2010 19:17

BlackGee

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

Jé, to bylo hezké. Ale má to jen pár drobných háčků. Tenhle zákon se vztahuje na firmy, které mají uzavřenou kolektivní smlouvu s vedením společnosti, ty ptáku. A každý s IQ houpacího koně ví, že to se netýká zaměstnanců Lidového domu. Ovšem ve Škodovce v Mladé Boleslavi to fakt platí. Každý v poněkud menší firmě uzavírá pochopitelně individuální smlouvu a pokud není členem odborového sdružení tak na ochranu odborů nemá automatický nárok. Takže to bylo opravdu hezké zavádění dutohlave, leč k ničemu. Ale nech si to v zásobě na generální stávku. Tam tyhle kecy využiješ. Zákon je bezva a opravdu existuje. Jen nemá absolutně nic společného s ČSSD a zaměstnanci Lidového domu. To jsi mohl rovnou citovat zákon o životním prostředí, ty vřede! Propuštěných zaměstnanců ČSSD se týká asi tak stejně jako ta blbost cos citoval!

0/0
5.10.2010 8:39

pavel 99

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

"...Tenhle zákon se vztahuje na firmy, které mají uzavřenou kolektivní smlouvu s vedením společnosti,..." - takže "houpací kůň" nám tvrdí, že na firmy, které nemají uzavřenou kolektivní smouvu se nevztahuje zákon číslo 262/2006 Sb - tedy zákoník práce?;-D

Dost dobrý.;-D

0/0
5.10.2010 10:24

Rudo oranžový mudrlant

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

Dluhoslav Sobotka = bič boží na odboráře.

Děkuji mu za to, byť se s největší pravděpodobností jedná záblesk zbytkového rozumu.

0/0
3.10.2010 13:36

Jay6

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

To je docela sranda. Pokud vím tak pan Sobotka působil externě také jako právník v jednom z odborových svazů! Ty snad kandiduješ na baviče roku, Pepku! A teď Vyskoč!

0/0
3.10.2010 13:48

Pavel Skeptik1

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

A opět špinavá kampaň v režii samozvanců a rozvracečů! http://zpravy.idnes.cz/cssd-setri-snizila-platy-a-propustila-cast-zamestnancu-pjj-/domaci.asp?c=A101001_090117_domaci_hv ;-(

0/0
3.10.2010 13:54

Jay6

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

ČSSD šetří, snížila platy a propustila část svých zaměstnanců. Normální zpráva. A co má být? Protestovali propuštění zaměstnanci před Lidovým domem? Hrozila odborová organizace zaměstnanců ČSSD stávkou? Považovali snad oni zaměstnanci snížení platů či své propuštění za neopodstatněné či dokonce nespravedlivé? Nic takového mi není známo! A vám?

0/0
3.10.2010 14:12

Pavel Skeptik1

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

Hlavně když to souzi z ÚV ČSSD, při svých 100 000ových příjmech, považují za nespravedlivé u státních zaměstnanců!Rv

0/0
3.10.2010 14:23

Jay6

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

Co to je souzi z ÚV ČSSD? To fakt neznám. Ani nevím co jsou to souzi a už vůbec netuším co je to ÚV ČSSD. Takovou zkratku neznám. Možná, že tento dobře šifrovaný výraz objasníte. Pokud tedy sám víte co vám to zase slina na jazyk přinesla? A ten zbytek jsem už vůbec nepochopil. Možná by bylo lépe psát ve střízlivém stavu.

0/0
3.10.2010 14:31

hujeroskeptický modrý pohůnek

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

Hm.. zřejmě si chlapec svazák mocně polévá jazýček svým oblíbeným trun'kem a ten budí jeho fantasmagorii do mocných bujností. Těžko přetěžko pak chápat jeho pravděpodobně vtipný příspěvek, kterému rozumí bohužel jenom on sám...      ...:-)

0/0
3.10.2010 17:12

Pavel Skeptik1

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

No jesti tam pracoval jako se státním rozpočtem, nedivím se, že  máme spoustu lidí chudých!

0/0
3.10.2010 14:08

Jay6

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

Vaše logika je skutečně poněkud podivná! Pan Sobotka byl naposled členem vlády v roce 2006. Asi jste si toho nevšiml? Od té doby se zvýšil státní dluh za vlády odpovědné pravice v čele s ODS o půl biliónu korun! Samozřejmě odpovědná vláda za to nenese žádnou odpovědnost. Za to všechno může hospodářská krize a možná i nějaké skvrny na Slunci či rituály vúdú. Je také pozoruhodné, že vás zajímá hospodaření ČSSD. Tak starostlivého člověka, aby člověk dnes pohledal. Všichni členové ČSSD jsou vám za vaší starost skutečně vděční! Ale možná byste se měl věnovat také jiným stranám. Třeba hospodaření ODS by si jistě také zasloužilo vaší pozornost. Mne více zajímá ten státní dluh, který nám tu vlády pod vedením ODS nasekaly za poslední 4 roky. Protože bez ohledu na to kdo nebo co tento dluh způsobilo, jedno je více než zřejmé. Někdo tu sekyru, ke které se odpovědná vláda nějak nechce znát, bude muset zaplatit. A že to nebudou kluci a holky z Jánského vršku je více než jasné!

0/0
3.10.2010 14:25

Pavel Skeptik1

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

Je mi úplně jedno jak hospodaří "souzi" z "Altneráku", ale když oni se tak nějak snaží všem namluvit, že kdyby hospodařili ze Strakovky, byl by ráj na zemi! A toje docela normální socanská lež, jako všechno socialistické!;-(

0/0
3.10.2010 14:46

Jay6

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

Tak tady jsem nerozuměl vůbec ničemu. A pochybuji, že tomu rozuměl někdo ve střízlivém stavu. Už přestaňte chlastat!

0/0
3.10.2010 14:59

Pavel Skeptik1

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

A něco k tématu by nebylo?8-o

0/0
3.10.2010 16:43

rezjir rezjir

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

Ale vždyť byl, ten ekonomický růst po vstupu do EU jaksi nelze vyzmizíkovat.

0/0
3.10.2010 18:21

BlackGee

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

To si teda trefil. Tento obecní chudák z místní pastoušky má opravdu asi tolik rozumu co Pepek!

0/0
4.10.2010 11:15

BlackGee

Re: Odborář Dluhoslav Sobotka vyrazil na dlažbu odboráře

Věřit tomu, že mudrlant tvého typu ví jestli byli propuštění nějací odboráři může jen úplný dement. Asi stejný který věří, že zrovna takovému vypatlanému mudrlantovi leží na srdci krutý osud těch propuštěných.

0/0
4.10.2010 11:04

hujeroskeptický modrý pohůnek

Můj názor je ...

že strana pod kterou se defakto rozkradla a zadlužila republika, by neměla být již v žádné demokratické vládě, natož aby tuto republiku nadále devastovala chaotickýma škrty, daněmi a dalšími tunely...Rv. Tím hůř, že díky svému chorobnému mocichtivému mocichtíči tyto volby a jak taky jinak --> ukradla, když tyto projela na plné čáře. Ano, řeč je o straně zlodějů a tunelářů --> odées.      

0/0
3.10.2010 12:12

Rudo oranžový mudrlant

Re: Můj názor je ...

Ošklivě hovoříš o ČSSD...;-D

0/0
3.10.2010 13:09

Jay6

Re: Můj názor je ...

A číst také neumíš? Tak nám aspoň Vyskoč!

0/0
3.10.2010 13:20

Stará kára

Re: Můj názor je ...

Nespletl jste si tu zkratku strany? Zdá se, že ano.

0/0
3.10.2010 13:52

Jay6

Re: Můj názor je ...

Ta zkratka té politické byla správná. Myslím, že autor a většina lidí co žila v tomto státě posledních 20 let to ví!

0/0
3.10.2010 14:35

Jay6

Lež jako pracovní metoda!

Každý průměrně inteligentní volič ví, že ODS většinu svých slibů nikdy nemyslela vážně. Konec konců populární výrok Topolánka z podzimu 2005, o tom, že nelze říct lidem to co má ODS po volbách skutečně v úmyslu, protože by ji lidé nezvolili, rozhodně nebyl vytržený z kontextu. Lež je prostě pracovní metodou ODS. Nejen ODS, ale i další strany Gaunerovy vládní koalice nám tu slibovaly, že budou snižovat nezaměstnanost. Přitom v praxi vidíme pravý opak. Nejen, že vláda neudělala nic co by nezaměstnanost pomohlo snížit, ale kvůli své trapné politice rozpočtových škrtů se aktivně podílela na přímém zvyšování nezaměstnanosti. Populistická gesto typu, že každý do měsíce musí vzít jakoukoliv práci či rekvalifikační kurz je ze stejného šuplíku. Stálo by to odhadem asi 55 miliard korun a absolventy rekvalifik.kurzů bez praxe by stejně nikdo nezaměstnal, podobně jako absolventy škol. Co říct na boj proti korupci Véčkařů, když jako první opatření zruší protikorupční zákon?Jen samá lež!

0/0
3.10.2010 11:47

Majkyho_pupik

Re: Lež jako pracovní metoda!

No jo i Paroubek v roce 2007 prohlasil, ze reforma tehdejsi vlady neni spatna, ale lidem se to nesmi rikat;-DPro Skromacha je volebni program strany jen "takovy predvolebni folklor" a o Sobotkove dvojnasobnem vyroku o ekonomickych ramcich darmo mluvit. Takze sem rad, ze na tom jsou hlavni politicke strany uplne stejneR^;-D

0/0
3.10.2010 11:52

Jay6

Re: Lež jako pracovní metoda!

Každý normální člověk chápe rozdíl mezi tím, když slíbím zvednou důchody o 200 korun a po volbách je zvýším pouze o 100. Je to nepříjemné, je to nesplněný předvolební slib a strana, která to slíbila by se měla voličům přinejmenším omluvit. Ovšem pokud slíbím zvýšit důchod o 200 a potom tento důchod reálně snížím o 200, tak to je podvod a vláda ve slušné zemi by měla odstoupit. Tak jako vláda, která vyhlašuje, že sníží nezaměstnanost a její praktická politika tuto nezaměstnanost aktivně zvyšuje. Vláda, která slibuje, že nezvýší daně a udělá to hned po volbách. Vláda, která slibuje jak bude bojovat proti korupci a po volbách jako první opatření proti korupci zruší protikorupční zákon.

0/0
3.10.2010 12:13

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz