Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GMV

Glock Mark VII..

16. 8. 2010 9:51
ajtakrajta ... další kvílení na Měsíc

Podzimní volby v roce 2008 byly také vyprázdněné .... žvanilo se o zdravotních poplatcích ostošest, co na tom, že šlo o komunál ... Ale tehdejší výhra jaksi nevadí, že pane S.?

.

Víte, vy mi připomínáte ufňukánka, který si stěžuje, že ho někdo přechytračil jeho vlastní metodou. Česká politika není férová a čestná, proto brečet nad tím, že mi ukřivdili, mi přijde jako účelová manipulace.

.

Sorry, nevěřím Vám. Nevěřím Vaší motivaci, ani Vaší osobě.

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

16. 8. 2010 9:59
Ale oni tady brečet musí.

Ta "politická elita", nebo jelita, nebo taknějak se tady musí prezentovat. Je to stranická povinnost, i když ty články píše někdo jiný a soudruh Dluhoslav se pod ně jenom podepíše.

0 0
možnosti
P

pěnice

16. 8. 2010 9:46
Kozel

co chtěl být zahradníkem?

0 0
možnosti
L3

Livrak 3

16. 8. 2010 9:50
Re: Kozel

R^

0 0
možnosti
JL

tramtadadá

16. 8. 2010 9:44
ČSSD by nerozhazovala?

To nám chce pan Sobotka namluvit, že by se ČSSD začala chovat zodpovědně a nerozhazovala?

0 0
možnosti
F

fakta666

16. 8. 2010 9:42
Nalháváte nám všichni ! Toto nám chystáte ...

viz. Google - elektronický koncentrák..a nejen to ,...viz...RFID - osud.....a v zájmu dětí se zajímejte lidi , co jsou to minimikročipy IBM 2020!!

0 0
možnosti
L3

Livrak 3

16. 8. 2010 9:41
:-/

Jak může někdo jako vy vůbec někoho a něco kritizovat, to nepochopim. Zaplat pánu bohu že jste tam kde jste a neřídíte to tady. Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2287x
Narodil jsem se 23. října 1971 v Telnici u Brna. Po roce 1989 jsem se podílel na znovuobnovení fungování sociální demokracie v Jihomoravském kraji. V roce 1995 jsem dokončil vysokoškolské vzdělání na právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Od roku 1996 jsem poslancem za ČSSD, jejímž jsem předsedou. Jsem ženatý a mám dva syny. Mimo politiku mne zajímá historie a literatura.

Seznam rubrik