Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

debater

28. 7. 2010 11:58
Být Vámi, tak s doporučováním čehokoli

docela šetřím. Ještě si pamatujeme stamiliardové sekery v době šestiprocentního růstu, jež byly běžné v době Vašeho kralování na MF. Nechte ministry ať dělají co umí, na kritiku bude dost času potom. Jestliže dokáží ušetřit alespoň jednu miliardu, budou pořád lepší než Vy.

0 0
možnosti
S

Soros

28. 7. 2010 11:50
Kde jste byl?

No konečně!!! Kde jste dosud byl? Souhlasím se vším co jste napsal, a to jsem ods-ák. Než koalice s VV by byla lepší v současné situaci velká koalice. Změnit volební systém, aby 500 000 voličů nemohlo "cvičit" 20 let prostřednictvím pidistran s celou republikou. Dobeš s Johnem, to bude taškařice a ABL ve vládě to je naopak zoufalé.

0 0
možnosti
VH

Stará kára

28. 7. 2010 12:02
Re: Kde jste byl?

Za dob velké koalice (se srandovním názvem "opoziční smlouva") začaly vznikat rozpočty s obrovskými schodky. Tam je vznik dnešní situace.  Za dob velké koalice vznikly největší podrazy v Konsolidační agentuře (obsazené do ruky si hrajícími stranami velké koalice). To chcete? Ne. Přes neštěstí, zvané (jaký výsměch) Věci veřejné.

0 0
možnosti
VH

Totedyne

28. 7. 2010 11:48
...

Je otázka k čemu se vlastně škrtající vláda nakonec doškrtá. Když tak se to svede na krizi v zahraničí, přestože české automobilky vyrábějí rekordní počty aut. Popřípadě na vlády před r. 2006.

0 0
možnosti
PJB

Pražák jako Brno

28. 7. 2010 11:41
Bohušu, konečně...

...zatím to vypadalo, že jediný, kdo pouští moudra za čssd do etéru je jenom jakýsi řadový poslanec za ústecký kraj a jeho manželka... Takhle se chová skutečný státník a předseda... Vem to pěkně od podlahy...

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2287x
Narodil jsem se 23. října 1971 v Telnici u Brna. Po roce 1989 jsem se podílel na znovuobnovení fungování sociální demokracie v Jihomoravském kraji. V roce 1995 jsem dokončil vysokoškolské vzdělání na právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Od roku 1996 jsem poslancem za ČSSD, jejímž jsem předsedou. Jsem ženatý a mám dva syny. Mimo politiku mne zajímá historie a literatura.

Seznam rubrik